Tak for opbakningen til aftenens kamp 💛🖤
Solen stod smukt over stadion i Strøby, og der var fantastisk stemning på sidelinjen med et stort fremmøde ☀️🙌
Drengene kæmpede bravt fra første til sidste fløjt, gav alt hvad de havde og viste stærk holdånd 💪⚽👏
Desværre rakte det ikke til point i dag, men indsatsen og viljen kan ingen tage fra dem 🖤💛
Tusind tak til alle jer, der kom og støttede holdet – det betyder mere, end I tror 🙏🖤💛




